Szkolenie dot. problemów związanych z wdrażaniem nowych zasad w zakresie „dobrej reputacji” oraz innych spraw dotyczących realizacji przewozów regularnych
Polska Izba Gospodarcza Transportu Samochodowego i Spedycji uprzejmie zaprasza pracowników przedsiębiorstw transportowych realizujących głównie przewozy osób na jednodniowe szkolenie z zakresu zmian wynikających z nowelizacji ustawy o transporcie drogowym oraz zmian w podejściu organów JST do procedury ograniczania komunikacji regularnej:
„Szkolenie dotyczące problemów związanych z wdrażaniem nowych zasad w zakresie „dobrej reputacji” wynikających z nowych regulacji prawnych w zakresie transportu drogowego, oraz innych spraw dotyczących realizacji przewozów regularnych”
Szkolenia są organizowane na prośbę naszych Członków, będą jednodniowe i zostaną zorganizowane w trzech miejscach na terenie kraju, aby umożliwić dojazd na szkolenia:
- 2018.11.14 (środa) – Starostwo Powiatowe w Słupcy, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca
- 2018.11.20 (wtorek) – PKS w Grójcu, ul. Laskowa 26 UWAGA SZKOLENIE W GRÓJCU Z UWAGI NA NIEWIELKIE ZAINTERESOWANIE NIE ODBĘDZIE SIĘ
- 2018.11.22 (czwartek) – PKS SA w Starogardzie Gdańskim, ul. Pelplińska 21
Wszystkie szkolenia będą się odbywały w godzinach 10.00 – 16.00
Szczegółowy program szkolenia oraz karta uczestnictwa do pobrania poniżej.
W czasie szkolenia będzie można także uzyskać informacje dotyczące innych problemów, które prosimy zgłaszać mailem na pigtsis@pigtsis.pl.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu wynosi:
- jedna osoba z firmy – 246,00 zł brutto (200 zł netto)
- dwie osoby z firmy – 430,50 zł brutto (350 zł netto)
- trzy osoby z firmy – 553,50 zł brutto (450 zł netto)
Zgłoszenia prosimy przesyłać na załączonej KARCIE UCZESTNICTWA na nr faksu 22 822 19 20 lub mailem na adres pigtsis@pigtsis.pl wraz z informacją o dokonaniu wpłaty za zgłoszenie do dnia 5 listopada 2018 r.
Nr konta PIGTSiS do dokonania płatności: